communication is essential to business making and it involves more than the ability to name your product, write a tag line or a press release. It's an intricate, rational and scalable effort and, let's face it, not anyone can do it.

5/15/2008

A less exalted view of advertising

I work in an industry where "exaltation" is a keyword. We get passionate about things regular people couldn't care less. So, somehow, this article written by a CD strikes a chord [sorry, only RO]

2 comments:

Tiberiu Florea said...

"Dar n-o vom schimba asa cum Mozart, Corbusier, JFK sau Hitchcock au schimbat-o. Noi doar extragem sistematic bani din buzunarul omului, pentru lucruri de care nu are nevoie."

Nu cred că e chiar aşa, şi o spun din perspectiva cuiva care nu lucrează în domeniu... Aş da şi foarte multe argumente, dar mi se par prea clare, pentru care publicitatea are un rol extrem de important în bunăstarea multor părţi care nu au nicio legătură cu industria asta.

Mai important şi foarte adevărat mi se pare ce spunea Andrei Roşca aici: http://www.basicmarketing.ro/advertising/suntem-un-popor-de-artisti/

Bogdana said...

sunt foarte de acord cu ce zice Andrei. Asta vrea sa zica si Coliban insa pe alta cale :-); esenta este insa despre diferenta disporportionata dintre ce cred oamenii din publicitate despre ce fac ei si ce fac intr-adevar