communication is essential to business making and it involves more than the ability to name your product, write a tag line or a press release. It's an intricate, rational and scalable effort and, let's face it, not anyone can do it.

5/24/2009

Hate Bucuresti

Only funny if you live here and speak Romanian

Mi-am pierdut cheia de rezerva de la apartament. Ma duc la "Copiem orice tip, model de cheie". Patroana vorbea la telefon. Imi face semn sa-i arat cheia. I-o arat. Imi face semn ca nu copiaza modelul meu de cheie, plec.

Trebuie sa-mi inlocuiesc cauciucurile de iarna cu cele de vara, in sfarsit. Ma car cu cele 4 anvelope la masina, le incarc pe unde pot si ma prezint la cea mai apropiata vulcanizare.

"Da sa stii ca costa 250 de RON, adica doua milioane jumate"
"Nu m-ati inteles, am EU cauciucurile, nu vreau decat sa mi le schimbati"
"Pai da, atata costa decat sa le schimbam"
"Pai de ce asa mult?"
"Pentru ca e SUV"
"Nu e SUV, e crossover"
"Ma rog. Io ti-am zis cat costa. Atata costa la noi".
Plec.


The rest here (it's better)

via and by

No comments: