communication is essential to business making and it involves more than the ability to name your product, write a tag line or a press release. It's an intricate, rational and scalable effort and, let's face it, not anyone can do it.

5/10/2010

Al doilea editorial pe Digital IQads

este aici. l-am scris dupa ce m-am gandit mult si bine la frustrarea pe care o simtim fata de oamenii din marketing care "nu inteleg" online. Am incercat sa imi dau seama cum se vede povestea de pe partea cealalta a baricadei si daca nu cumva aceasta lipsa de "intelegere" tine de chestiuni mult mai practice gen lipsa de timp, lipsa de motivare la locul de munca etc etc.
mi-e greu sa cred ca ignoranta unor oameni este generata exclusiv de rea vointa. si in plus, lucrand cu clienti cum este L'Oreal sau Coca-Cola, am avut ocazia sa vad cat de benefica este prezenta unui brand manager dedicat activitatilor online.
Cred ca inceperea discutiei referitoare la nevoia de oameni specializati in cadrul departamentelor de marketing nu este una prematura acum si oricum, la cat de greu misca lucrurile la noi in tara, probabil ca o discutie acum se va materializa in ceva peste 5 ani. :D

1 comment:

AlexSm1th said...

"peste 5 ani"!? esti de un optimism desavarsit :)
online-ul e doar o felie din marketingul direct. daca le marturisesti ca doresti sa propui un proiect de marketing direct ridica din sprancene si zic apasat: nu vrem sa distribuim pliante :)